פולירון

אם אתם ישנים ללא בגדים, אלה ההשפעות המפתיעות על גופכם

אתם בטוח יודעים ששינה היא דבר חשוב מאוד לכולנו. כדאי לכם לשמור על כמות סבירה של שעות שינה, מכיוון שמחסור בשינה יכול לגרום לשורה של מצבים בריאותיים חמורים מאוד, החל מסרטן וסוכרת ועד בעיות בלב.

לכן כדאי שתהיו מודעים לכך שמחסור בשינה  יכול להיות גרוע מאוד בשבילכם ואם יש לכם בעיות בשינה, כדאי שתשנו את הרגלי השינה או שתתחילו להשתמש בתרופות ביתיות, היכולות לעזור לכם עם השינה.

מחקר שנעשה לאחרונה גילה שכל אדם שלישי ישן ללא בגדים, הם מרגישים בנוח עם בני הזוג וזה גם מחזק את תחושת השמחה, מורידה את לחץ הדם, מחזקת את המערכת החיסונית ומפחיתה את תחושת החרדה. כן, אם אתם ישנים ללא בגדים, אתם תחושו חופש מוחלט.

שום דבר לא מתהדק, שום דבר לא שורט או נכרך סביב הגוף שלכם בזמן השינה. ישנה אפשרות נהדרת בשבילכם להיות יותר עליזים.

מגע של עור בעור מגביר את הורמוני הקשר כמו אוקסיטוצין (הורמון המשמש כמוליך עצבי שיש לו תפקיד בקשרים חברתיים, עפ"י מחקרים שנעשו לאחרונה כנראה יש לו השפעה על יצירת האמון הבין אישי), כך שתהיו רגישים יותר למגע של בני הזוג שלכם.

בדרך זו, האמון בין שניכם גודל וגם קצב הלב יורד, עד שאתם מתחילים לעשות אהבה.

השינה הופכת לעמוקה יותר בזמן שטמפרטורת הגוף שלכם יורדת.

עליכם לדעת שבנוסף לכל זה, המומחים ממליצים לכם לישון ללא בגדים, מכיוון שזה גם מפחית את התפשטות החיידקים בשל הלחות והחום הנמוכים.

למעשה הנרתיק הופך להיות פחות לח ופחות רגיש לזיהומים, בזמן שהאשכים מתקררים, מה שמשפר את איכות הזרע שלכם.

כן, גם העור שלכם יהיה אסיר תודה, בשל ההזדמנות הייחודית הזו לנשום, מה שמפחית את הסיכון לחלות במחלות עור.

אם תחשבו על זה לרגע, במשך כל היום העור מכוסה ע"י בגדים, גרביים ונעליים ולעתים אנו מזיעים וכימיקלים מהמרכך כביסה או סבון הכביסה עלולים להיכנס למחזור הדם דרך הנקבוביות.

שינה ללא פיג'מה לא עולה כסף, מה שמאפשר לכם לחסוך בהוצאות. אתם לא צריכים לקנות, לכבס או לגהץ. אם קר לכם בלילה אתם פשוט יכולים להתכסות עם עוד שמיכה.

אלה הם היתרונות של שינה ללא בגדים

1. נוחות

השינה ללא בגדים תשפר את מחזור הדם שלכם ואתם תחושו יותר בנוח. שינה זו גם תעלים לכם כאבי בטן ואת אי הנוחות של המותניים וגם תפוגג את המתח.

רצועות גומי הדוקות לא מועילות לכם ועליהן להיות או רופפות או לא להיות שם בכלל, למנוחה נעימה יותר. עפ"י חוקרים ומחקרים שנעשו, שינה ללא בגדים עוזרת לסובלים מנדודי שינה.

2. שינה טובה יותר

כאשר אתם ישנים ללא בגדים אתם ישנים טוב יותר. בזמן השינה טמפרטורת הגוף שלכם יורדת באופן טבעי. אך אם אתם לובשים פיג'מות עבות או שאתם מכוסים עם שמיכות כבדות, הם ישאירו אתכם חמים מידי וזה יפריע למחזור השינה שלכם.

מה שיגרום להורדת איכות השינה שלכם, זה יגרום לכם להשליך את השמיכה ולהסתובב וזה יפחית את כמות תנועת העיניים המהירה.

3. משפרת את איכות העור

כפי שהזכרנו קודם, שינה ללא בגדים משפרת את איכות העור שלכם, מכיוון שהעור שלכם יכול לנשום יותר בקלות. כדאי גם שתדעו שאיברי הרבייה שלכם מתאווררים וזה מוביל לבריאות מינית טובה יותר.

בנוסף לכך, לאפשר לאיברים הפרטיים שלכם בתי השחי והרגליים, מוריד את הסיכון למחלות עור, כמו כף רגל של אתלטים מכיוון שהיא נוצרת בשל לחות ועור מכוסה.

4. עוזרת לווסת את הקורטיזול

כאשר אתם ישנים ללא בגדים, זה עוזר לכם לשמור על טמפרטורת גוף בטווח האופטימלי כך שגופכם יכול ליצור קורטיזול בקלות יותר.

לכן, כאשר אתם ישנים בחום גבוה מידי, רמות הקורטיזול שלכם נוטות להישאר גבוהות גם אחרי שאתם מתעוררים. מה שעלול להוביל לחרדה מוגברת, תַאֲוָה לאוכל מזיק, עלייה במשקל ולדברים מזיקים אחרים. לכן, שינה ללא בגדים יכולה להוביל לייצור והסדרת הקורטיזול.

5. מאזנת את המלטונין ואת הורמוני הגדילה

שינה ללא בגדים יכולה לעזור לגופכם להסדיר את רמות המלטונין ואת הורמוני הגדילה, אשר שניהם מאטים את ההזדקנות ושניהם חיוניים לבריאות טובה.

אז עכשיו כשאתם יודעים את כל היתרונות, אם אתם ישנים ללא בגדים המשיכו ליהנות מהשינה היותר טובה הזו. אך אם אתם עדיין לא ניסיתם, כדאי לכם לנסות כבר מהלילה.