עייפים?תשושים?מחפשים פינה שקטה בסוף היום?

שתפו

אחרי יום ארוך בו אני נמצאת רוב הזמן "על הרגליים", רצה מסביב לשעון כדי להספיק כמה שיותר דברים (עבודה, ילדים, קניות, בישולים, חוגים ומה לא…)
אני מרגישה שהגוף שלי זקוק למנוחה טובה אשר תאפשר לי לקום למחרת רעננה
ועם כוחות מחודשים ולהתחיל עוד יום שכזה.
לכן כאשר מגיע הערב אני זקוקה לאמבטיה חמה, כוס שוקו חם  (עדיף עם מרשמלו) ומזרן טוב ומפנק.
עכשיו נשאלת השאלה – איך אני יודעת שהמזרן שלי הוא אכן טוב ומפנק?
בזמן האחרון התחלתי להרגיש שאני מתעוררת בבוקר עם גב תפוס ואז חשבתי לעצמי שאולי המזרן שלי כבר לא כל כך טוב ומפנק והגיע הזמן להחליף אותו.
התחלתי לבדוק במספר חברות, שאלתי מכרים, חיפשתי באינטרנט ובסופו של דבר הכנתי רשימה מה עלי לדעת כדי לבחור מזרן טוב (ומפנק, חשוב!) ואיתה יצאתי לדרך:
1. מזרן תומך – המזרן אותו אני אבחר צריך לתמוך את כל הגוף שלי. בעיקר עליו להעניק תמיכה לעמוד השדרה כך שאני לא אשקע בו, אך מצד שני שגם לא יהיה לי קשה מדי (לא לשכוח – עליו להיות מפנק!).
2. מזרן נוח – למזרן צריך להיות מספר אזורי נוחות בדרגות קושי משתנות, כך שיאפשרו תמיכה מדויקת בכל איזור בגוף ועומס משקל הגוף יתפזר על אזורים אלו בצורה הטובה ביותר.
3. תמיכה היקפית – דפנות וקצוות המזרן צריכים להיות מחוזקים, כך שיאפשרו ניצול מקסימאלי של שטח השינה וימנעו את קריסת המזרן בזמן הישיבה.
4. פיזור הזיעה והלחות – בד המזרן צריך להיות נושם. בד אשר יספוג את הזיעה ואת לחות אדי הנשימה ויפזר אותן לצדדים ולמעלה. בד אשר יאפשר תנועת אויר חופשית.
5. בד לסובלים מאלרגיות (לבעלי, גם בו צריך להתחשב…) – בד המזרן צריך להכיל חומרים טבעיים דוחי קרדית אבק הבית.בד אשר יימנע התפתחות בקטריות ועובש הגורמים לאלרגיה.
6. מזרן קפיצים – אם בוחרים מזרן קפיצים מומלץ שהקפיצים יהיו קפיצים מבודדים. שלכל אחד מבני הזוג תהיה מערכת קפיצים נפרדת ובולם זעזועים באמצע.
7. עמידות המזרן – מזרן טוב לא מחליפים כל שנה – שנתיים ולכן כדאי לבחור מזרן אשר שומר על צורתו ואיכותו לאורך השנים.
8. אחריות – מכיוון שהמזרן ישמש אותנו לאורך שנים רבות, כדאי לקנות מזרן עם אחריות ארוכת שנים אשר ניתנת מן החברה עצמה.
9. אמינות – כדי ליהנות מן הסעיף הקודם ("אחריות") כדאי לרכוש מזרן בחברה מוכרת, ותיקה ואמינה, אשר קיימת בשוק שנים רבות.
10. תקציב – יש מבחר גדול של מזרנים בשוק. ניתן למצוא את המזרן שהכי יתאים עבורי (ועבור בן-זוגי)  בתקציב שעומד לרשותי.
11. פינוק – (אסור לשכוח… הרי מכאן הכול התחיל) מזרן שיכיל שכבות נוחות אשר יעניקו רכות לרקמות הגוף במקביל לתמיכה בעמוד השדרה.

בחיפושי אחר המזרן הטוב ביתר, הגעתי עם בעלי בין היתר לחנות של "פולירון".
בחנות היה מוכר, שעוסק בתחום כבר כ-50 שנה וכשביקשתי ממנו שיראה לי את המזרן הטוב ביותר שיש לו להציע הוא אמר לי ואני מצוטטת:

"אין דבר כזה המזרן הטוב ביותר. צריך למצוא לכל אחד את המזרן הטוב ביותר עבורו. יש מגוון רחב של סוגי מזרנים טובים ולכל אחד מתאים משהו אחר –
לפי מבנה ומשקל הגוף, בעיות גב ורמת קושי מועדפת."

מאד אהבתי את הגישה שלו ,שהוא לא ניסה למכור לי מזרן ספציפי אלא הציג בפני מגוון של מזרנים וביחד התאמנו לי ולבעלי את המזרן שהכי התאים עבורנו.
כששאלתי אותו על מזרני "פולירון" באופן כללי הוא הסביר לי ש"פולירון" מייצרת ומשווקת מזרנים למעלה מארבעים שנה, בטכנולוגיות מתקדמות ובסטנדרטים בינלאומיים קשוחים.

לסיכומו של מסע מפרך אחר מזרן חדש, רכשנו בעלי ואני מזרן טוב ומפנק עבורנו!
מאז שקיבלנו אותו אני ישנה כמו מלאך ומתעוררת רעננה בכל בוקר מחדש…

אז אם גם אתם מחפשים מזרן חדש, אני ממליצה לכם לבדוק את מזרני "פולירון".
אצלם תיהנו ממוצר טוב, שירות כן ואדיב ואפילו ממחירים המתאימים לכל כיס.